ghasemimehr

امروز تلاش میکنم تا فردایی بهتر از امروز را تجربه کنم.

ghasemimehr

امروز تلاش میکنم تا فردایی بهتر از امروز را تجربه کنم.

من به اینی که هستم افتخار میکنم اما اکتفا نه.

گزارش جلسه ی سوم درس تکنولوژی های ارتباطی

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ق.ظ

در ابتدای جلسه ی سوم از درس تکنولوژی های ارتباطی، استاد دهکردی، سؤالاتی را در موردمباحث جلسه ی قببل از دانشجویان  پرسیدند ،سپس به معرفی feedreader پرداختند.در معرفی وتوضیح این امکان که هم در Mozilla Firefox  و هم در  google Chrome وجود دارد، گفتند که با استفاده از" فید ریدر "می توان فید اخبار مختلف را که در همه ی سایت ها وجود دارد در "فید ریدر" ذخیره و یا اضافه کنیم و همه ی اخبار را در دسترس داشته باشیم.پس از معرفی این امکان جالب و کاربردی و آموزش نصب و استفاده از آن، استاد به سراغ پادکست که همان رادیوی اینترنتی است، رفتند. در مورد پادکست توضییح دادند و طرز تهیه ی فایل صوتی و انتشار آن در اینترنت را با همراهی یکی از دانشجویان آموزش دادند. همچنین تایپ ده انگشتی و استفاده از کد مورس نیز مورد اشاره قرار گرفت.و به عنوان کار عملی جلسه ی بعد، مقرر شد که دانشجویان تایپ، کد مورس و پادکست(در قالب گروه های 4 نفره، رادیوی اینترنتی راه اندازی شود) را انجام دهند و تمرین کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۹
فرخنده قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی