ghasemimehr

امروز تلاش میکنم تا فردایی بهتر از امروز را تجربه کنم.

ghasemimehr

امروز تلاش میکنم تا فردایی بهتر از امروز را تجربه کنم.

من به اینی که هستم افتخار میکنم اما اکتفا نه.

نیمسال دوم سال تحصیلی 96-1395 رو به اتمام است و درس تکنولوژی های ارتباطی به جلسات پایانی نزدیک شده است. در جلسات هفتم و هشتم بیشتر زمان کلاس به معرفی انواع سایت ها، اپلیکیشن ها، نرم افزارها و در واقع آنچه به درد بچه های ارتباطات می خورد یا ممکن است به دردشان بخورد، می گذرد. و البته این معرفی ها توسط بچه های کلاس صورت می گیرد.  به عبارتی بخشی از کار کلاسی محسوب می شود. در دو جلسه  گذشته یکی از بچه های کلاس سایت prezi را معرفی کردند. در این سایت می توان به صورت آنلاین یا با پرداخت هزینه به صورت آفلاین، پاورپوینت های خیلی جذاب و  زیبا ساخت. این سایت برای ارائه های جادویی و هیجان انگیز می تواند به کار گرفته شود. pinterest از جمله اپلیکیشن ها یا محیط های بسیار جذاب و به درد بخوری است که یکی  دیگر از بچه های کلاس آن را به ما معرفی کرد. در این محیط می توان در مورد تمام موضوعات عکس های ناب و بی نظیری را تماشا و دانلود کرد. در pinterest شما می توانید روی بخش خاصی از عکس زوم کنید و عکس هایی در زمینه و در ارتباط با همان تکه ی زوم شده در دسترس شما قرار خواهد گرفت. و همینطور جزئی تر و جزئی تر. دانشجوی دیگری از امکانات دراپ باکس برای ما گفت. و استاد نیز در مورد trello   صحبت کردند و ما را با طرز کار و انجام پروژه در محیط آن آشنا کردند. در این دو جلسه همینطور مبحث مورد تأکید استاد یعنی " تایپ ده انگشتی"، مجدداً مورد تأکید و تمرین قرار گرفت. و به عنوان کار کلاسی قرار شد  15 تا مطلب، خبر یا هر چیز دیگری توییت کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۷
فرخنده قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی